8/1/18

De nou el Postgrau de Centres a punt de començar!!!

El proper 12 de gener, aquest divendres començarà una nova edició del Postgrau de centres.

Tot l'equip docent estem molt motivats i encoratjats en aquest nou camí que comença.

És una oportunitat per revisar el treball educatiu, l'atenció que es presta en els centres del sistema de protecció infantil a Catalunya. 

Esperem que com en altres edicions el grup d'alumnes que us incorporeu podeu gaudir no només de la posta al dia de coneixements, de reflexions conjuntes, de noves visions sobre el que significa aquesta feina tan apassionant, sinó també del contacte entre vosaltres i nosaltres, de construir equip.

Us convidem a participar activament i a poder mirar amb il·lusió un espai que pretén especialment que l'atenció dels nens i nens, i adolescents atesos en el sistema protector millori dia a dia.

Benvinguts, benvingudes.


El próximo 12 de enero, este viernes, comienza una nueva edición del Postgrau de centros.

Todo el equipo docente estamos muy motivados para este nuevo camino que empieza.

Es una oportunidad para revisar el trabajo educativo, la atención que se presta en los centros del sistema de protección infantil en Catalunya. 

Esperamos que como en otras ediciones el grupo de alumnos que os incorporáis podáis disfrutar no solo de la puesta al día de conocimientos, de reflexiones conjuntas, de nuevas visiones sobre lo que significa este trabajo tan apasionante, sino también del contacto entre vosotros y nosotros, de construir equipo.

Os invitamos a participar activamente y a poder mirar con ilusión un espacio que pretende especialmente que la atención de los niños y niñas, y adolescentes atendidos en el sistema protector mejore día a día.

Bienvenid@s





No hay comentarios:

Publicar un comentario